شعر و دکلمه
شعر و دکلمه

شعر و دکلمه

من از نسله خودم نیستم - رها اعتمادی


من از نسله خودم نیستم نگاه ها رو نمیشناسم

کمی دیرم واسه امروز کمی فرق داره احساسم

همش گم میکنم راهو همش میترسم از جاده

آخه آخه جایی ندارم من تویه آغوشه آینده

نمیدونی چقدر سخته همش گم باشی تو رویا

همش تویه دلم میگم شاید دیر اومدم دنیا

من آوازی رو دوست دارم که بغضش تو گلو پیداست

به گوشه تو قدیمی و به گوشه من هنوز زیباست

تکست آهنگ نسل خودم رها اعتمادی

ترانه های پیری که به گوشه من جوون موندن

آخه از ته دل بوده هر آوازی که میخوندم

نمیدونی چقدر سخته همش گم باشی تو رویا

همش تویه دلم میگم شاید دیر اومدم دنیا

من اون شعری رو دوست دارم که هر نقاشی میبینه

یه زیباییه پاکی که به دل همیشه میشینه

من اون فیلمی رو دوست دارم که خاموشه رو هر پرده

رفیقی که تویه قلبم یه عمرو زندگی کرده

آخ تو نمیدونی چقدر سخته همش گم باشی تو رویا

همش تویه دلم میگم شاید دیر اومدم دنیا ,

من از نسله خودم نیستم ...

 

رها اعتمادی

دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.